2007/12/11

Klas

Vem gillar egentligen Klas Granström?

Alltså, vem gillar honom, och vem gillar han?

Vem gillar hans blogg?

Alltså jag tycker att om någon har en förlorarblogg, så är det Klas. Inte alls intellektuell.

Jag tycker att det känns som att han lever på någon slags "Hype". En "Norrbottens-Hype", bara för att det "inte finns" någon annan "Klas-typ" i "Norra" Sverige, som är "känd" på "lokaltidningen" och har en "blogg".

Titta bara på detta inlägg:
http://www.kuriren.nu/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=1184764&entry=2570089

Han fick kritik. Ingen svarade. Varför inte? Ingen bryr sig. Endast "Veronica". Om det nu finns någon Veronica? Eller hittade Klas Granström på mailet själv? Finns Veronica? Finns det bevis på detta? Svara mig Klas, om du någongång läser denna blogg.

Jag tycker inte att Du är en förlorare. Jag hatar Dig inte. Jag tycker att Din beef med Anders Teglund var rolig. Du har ju ändå lyckats i livet.

Men snälla, tro inte att Du är bra på att blogga. Eller tror Du det? Kanske inte? Är Du bra på att blogga?

Vad vet jag. Vad vet Du? Vem vet? Vem bestämmer om Klas är bra på att blogga, eller inte?

Alla tycker väl olika.

Tänk vilken perfekt värld, en värld där alla tyckte likadant.

Inga kommentarer: