2009/02/16

Jag är för kort

Senaste tiden har jag börjat störa mig på min längd. Jag är ju alldeles för kort. 175 cm är lite väl lite för en 19-årig naturare som ändå ska bli läkare.

Visst finns det kortare människor än jag och, visst, längd spelar ju egentligen ingen roll. Trots det blir jag arg när jag tänker på det.

För att lösa mitt problem ställde jag frågan på den nya ungdomsmottagningen på internet, UMO

Hej!

Jag är 19 år gammal och 175 cm lång. Så vitt jag vet har jag inte växt alls på några år. 

Min längd är ett problem för mig. Då jag spelar basket på skolidrotten väljer jag ofta en tillbakadragen roll - allt på grund av min längd.

Kommer jag att växa mer? Det skulle lösa många problem. Om inte, finns det några preparat som gör att man växer på längden?

Tack för svar!


Nu är det bara att vänta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, alltså jonas, ibland...

Anonym sa...

Haha