2009/04/04

Kul

Av en ren händelse gick jag in på min skolmail. Till min förtjusning hade jag några veckor tidigare erhållit ett mail från Barn- & utbildningsförvaltningen!

Hej Jonas!

Ditt brev till Karl Petersen har vidarebefordrats till oss som jobbar i skolan. Vi är tacksamma för att du ger oss en signal om snöras och de risker som det medför. Föranlett av ditt brev så gjordes en extra kontroll.

Vi försöker ständigt ha detta under uppsikt. Bl a takskottning sker löpande och kanske har du noterat att det genomfördes även i anslutning till den händelse du var med om.

Även om svaret dröjt en tid så ville jag återkoppla och tacka dig för att du tagit dig tid att varsko oss om situationen.

Med vänlig hälsning
xx yy

xx yy
Administrativ chef
Barn- & utbildningsförvaltningen
Luleå kommun

Inga kommentarer: