2007/11/24

Att börja, förstöra

Hej.

Jag går det naturvetenskapliga programmet i Luleå. Tydligen har jag fått en unik möjlighet att uppleva den mörka insidan av det ”sektliknande” programmet, utan att själv vara ”en av dem”. Varför jag valde natur är en svår fråga. Inte ens jag vet varför. Kanske det bara är så, kanske det ska vara så. Att jag går natur.

Ni kommer i denna blogg att få uppleva de ljusa och mörka sidorna av natur. Jag lovar att på ett autentiskt sätt försöka spegla den narcissistiska världsbild en äkta naturare förfogar över, dennes vardagliga tankar och betraktelser.

Hursomhelst, här är jag. Nu får ni veta det som hela era liv har hållits undan från er.

Sanningen. Sanningen om natur.

1 kommentar:

Linnea sa...

Lätt att man som naturare måste verka narcissistisk (som jag inte kan stava, trots att jag är naturare). Man är det inte, det är bara ett spel.