2007/11/26

Naturskolk

Idag hade jag en stressig dag. Var ganska trött.

Min dag såg ut på följande sätt:

Matte
Lunch
Biologi
Fysik
Musik
Företagsekonomi

Som den naturare jag är, gick jag självklart till skolan. Jag besökte samtliga "Naturämnen", Matten, Biologin och Fysiken. Sedan kände jag att jag var trött. Jag hade även lite ont i huvudet.
Jag gick hem. Naturskolkade. Skippade de dära onödiga lektionerna, Musik och Företagsekonomi. Jag förlorar ju inget om jag missar dem. Eller som min mentor sa vid vårt utvecklingssamtal: "Ja du har ju en del frånvaro...fast det är ju inga viktiga lektioner, hahaha"

Allt handlar ju om att ställa upp för sina klasskamrater, och den höga studienivån. Den enskilda individen ska inte missa lektioner, och via det förstöra för sina klasskamrater genom att inte dela med sig av sin hjärnkapacitet.

Inga kommentarer: