2007/11/28

Global uppvärming

Nu ska ni få veta något som ni inte visste.

Ni har säkert hört om det här med "Global uppvärmning". Politikerna pratar om att man måste försöka stoppa utsläppen, annars smälter Nordpolen. Allt blir hemskt, allt blir varmare, människor dör. Jag skrev själv en stor uppsats med en naturarvän om detta i årskurs 1.

Allt kommer att bli värre. Det är sant. Däremot finns det något som vi på natur alltid vetat om. Något ni andra inte har förstått, för att ni har blivit inprackade massa annat skit av media och företag som vill sälja mer genom att låtsas vara miljöinriktade.

Det är redan försent.

Ja. Det är sant. Människan har släppt ut så pass mycket skit nu, så allt det där kommer redan att hända. Även om vi människor skulle upphöra att existera, typ nu när du läser detta, skulle det vara kört. Det tar nämnligen väldigt lång tid innan allt sker.

Tror du mig inte? Vi får väl se om 50-70 år, om nu jordens befolkning ens vid det laget har försökt att stoppa det.

Det roliga med det här inlägget för er är:
  1. Jag är så djävulusiskt säker på att jag har rätt.
  2. Jag är så säker på att Ni har blivit manipulerade med massa skitsnack.
  3. 1+2=3=Ni tycker att jag är en självsäker jävel som tror att han vet allt.

Det roliga för mig, det är:

  1. Jag vet att jag har rätt.

Inga kommentarer: