2008/01/08

Effektiv film om ineffektivitet

Häromveckan väntade jag på en vän inne på Stil, Porsöns finaste gym. Jag stod på en plats där man får en fin översikt över insidan av träningscentret.

Jag såg plötsligt en man som kom ut från omklädningsrummet med ett squashracket i sin högra hand. Strax därefter kom en till man ut ur samma omklädningsrum, även han med ett squashracket i sin högra hand.

Direkt såg jag att de letade efter varandra. Men de var riktigt dumma! De såg inte varandra, även fast de var väldigt nära. De letade efter varandra, men hittade inte. Det tog nog 4 minuter innan de fann varandra, med repliker såsom "Där är du ju", och "Jag trodde inte att du hade kommit!". Det var så dumt så att jag gjorde en film om det. En effektiv film om ineffektivitet.


Tänk vad mycket tid, ork och kraft de hade sparat om de organiserat sig bättre.

1 kommentar:

Linnea sa...

Tack för humorn!!! Tack!!! Hahahaha!